واریس پشت دست

درمان واریس دست با اسکلروتراپی

واریس پشت دست

دست‌ها سریع‌تر از هر قسمت دیگری از بدن پیر می‌شوند و به راحتی می‌توانند سن ما را بالا ببرند. اگرچه رگ‌های برجسته دست، رگ‌های سالمی هستند که خون را به قلب باز می‌گردانند، اما برخی از آنها ممکن است با افزایش سن، برآمده شده و باعث واریس پشت دست شود.

 

علت ایجاد واریس پشت دست

به دلیل سه علت ممکن است وریدهای پشت دست بیرون بزند:

  • از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست و دیواره ورید.
  • از دست دادن چربی زیر جلدی و کلاژن.
  • محتوای مایع بافتی.

 

هنگام ارزیابی رگ‌های برجسته در دست، سایر مواردی را که باعث می‌شود آنها به شکلی که هستند به نظر برسند نیز ارزیابی می‌کنیم. سه عامل اصلی که باعث می‌شود دست‌ها پیر به نظر برسند عبارتند از:

  • رگ های برآمده ضخیم که در پشت دست بیرون زده است.
  • لکه های پیری
  • از دست دادن بافت.

 

واریس پشت دست

 

درمان واریس پشت دست

درمان واریس پشت دست با “اسکلروتراپی بدون درد” در یک روش ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ای درمان می‌شوند. پس از تزریق، باید به مدت ۱۲ ساعت از دستکش های فشاری استفاده کنید و می‌توانید بلافاصله به فعالیت عادی خود بازگردید، به جز هر ورزش شدید (سالن بدنسازی)، که می‌توانید روز بعد آن را بازگردانید.

پس از درمان نیز نیاز است تا جراح عروق شما را برای جلوگیری از عوارض احتمالی ویزیت کند.

 

عوارض اسکلروتراپی پشت دست

اسکلروتراپی واریس پشت دست یک روش بسیار ایمن است. بیش از ۳۰ سال است که هیچ عارضه ای در مورد تزریق وریدهای دست وجود ندارد. پس از درمان حداقل تورم سیاه و آبی و گاهاً خفیف به مدت ۲۴ ساعت وجود دارد. درمان اسکلروتراپی بهترین و استاندارد طلایی برای درمان واریس دست است. در موارد نادر ممکن است از میکروفلبکتومی استفاده شود. نتیجه درمان وریدهای پشت دست در طولانی مدت عالی خواهد بود و سبب جوانسازی دست‌ها به خصوص در خانم‌ها می‌شود.

 

"درمان

 

جوانسازی دست

وریدهای برآمده مهمترین عاملی هستند که باعث پیری دست می‌شوند. برای برگرداندن زیبایی و حفظ ظاهری جوان، این رگ‌ها را با اسکلروتراپی می‌بندیم. این روش بدون درد، ساده و ایمن است. اگر چه گاهی اوقات از میکرو فلبکتومی یا لیزر واریس استفاده می‌شود، اسکلروتراپی تا حد زیادی درمان انتخابی برای وریدهای دست است.

 

اسکلروتراپی واریس پشت دست

هنگامی که وریدها درمان شدند و در صورت وجود لکه های پیری، ممکن است با لیزر یا وسایل دیگر درمان شوند. اگر دست های شما استخوانی و نازک است، می‌توان با تزریق فیلر یا چربی به آنها کمک کرد. در صورت وجود مشکل برآمدگی ورید‌های پشت دست و جهت مشاوره انجام اسکلروتراپی یا لیزر واریس می‌توانید به کلینیک واریس مراجعه نمایید تا توسط جراح عروق ویزیت شوید و بهترین درمان مورد نیاز جهت حفظ زیبایی ظاهری برای شما تجویز گردد.

 

تیم درمان کلینیک واریس

 

جهت تعیین نوبت ویزیت و مشاوره رایگان درمان واریس با این شماره تماس بگیرید: ۰۲۱۲۵۹۱۷۸۷۸

5/5 - (7 امتیاز)