لیزر واریس بینی

درمان واریس صورت و بینی با لیزر

لیزر واریس بینی

رگ‌های نخی بینی یا واریس های عنکبوتی، رگ‌های خونی کوچک گشاد شده‌ای هستند که نزدیک سطح پوست قرار دارند و خطوط قرمز، آبی یا بنفش رنگ قابل مشاهده را ایجاد می‌کنند. نام علمی این مشکل تلانژکتازی است.

عوامل زیادی می‌توانند در ایجاد واریس‌ های عنکبوتی دخیل باشند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند باعث ایجاد این بیماری شود، همانطور که قرارگرفتن در معرض منظم دمای شدید، چه گرم و چه سرد، می‌تواند منجر به این بیماری شود. و از آنجایی که بینی بسیار در معرض دید قرار می‌گیرد، رگ های عنکبوتی معمولاً به این روش ها ایجاد می‌شوند.

علت ایجاد واریس بینی

تغییرات هورمونی مانند بارداری و یائسگی نیز یکی از علل شایع واریس بینی است و متاسفانه برای برخی تنها به ژنتیک مربوط می‌شود. زنان بیشتر در معرض ابتلا به رگ های عنکبوتی هستند و حدود ۱۰ درصد بیشتر از مردان دچار این مشکل می‌شوند. رگ های واریسی بینی معمولاً با افزایش سن ایجاد می‌شوند، زیرا با افزایش سن پوست و رگ های خونی ما انعطاف پذیرتر می‌شوند و دریچه هایی که در رگ های ما قرار دارند شروع به ضعیف شدن می‌کنند. باضعیف شدن دریچه‌ها، خون می‌تواند به جای ادامه جریان یکنواخت به داخل سیاهرگ برگردد، این عمل می‌تواند باعث واریس شود.

بسیاری از افرادی که از واریس بینی رنج می‌برند، مشکلات سلامتی مرتبط دیگری ندارند، اما یک استثنا است زیرا این یک علت شایع رگ های روی بینی است. واریس ریز بینی به خودی خود بر گردش خون تأثیر نمی‌گذارند و باعث مشکلات سلامتی طولانی مدت نمی‌شوند.

 

لیزر واریس بینی

 

درمان واریس صورت و بینی

لیزر واریس یک روش ساده و موثر برای از بین بردن واریس بینی و صورت است. تنها یک یا شاید دو درمان برای از بین بردن کامل این رگ های ناخواسته موجود است. در طول سال‌ های متمادی درمان واریس های بینی، اکنون سریع‌ترین و مؤثرترین درمان واریس، لیزر واریس است. این کار به سادگی انجام می‌شود، نور لیزر روی رگ های هدف شلیک می‌شود، خون گرمای لیزر را جذب می‌کند که باعث انعقاد آن می‌شود و این امر به رگ های واریسی آسیب می‌رساند. سپس وریدهای آسیب دیده شکسته شده و توسط بدن دوباره جذب می‌شوند. به نظر می‌رسد رگ ها فورا ناپدید می‌شوند یا چند هفته طول می‌کشد تا محو شوند.

 

نحوه انجام لیزر واریس بینی

از عینک محافظ استفاده می‌کنید و پالس‌های کوتاهی از نور لیزر در ناحیه بینی شلیک می‌شود. کل درمان فقط چند دقیقه طول می‌کشد و پس از درمان از این رگ های واریسی خلاص می‌شوید.

 

درمان واریس بینی و دور چشم

 

تعداد جلسات لیزر واریس بینی

به طور معمول تنها یک جلسه درمان برای برداشتن رگ‌های واریسی بینی مورد نیاز است، اگرچه گاهی اوقات ممکن است تا دو جلسه نیز کشیده شود.

درمان های لیزر واریس تا دوازده هفته فاصله دارند تا بدن بهبود یابد، اما برای لیزر مویرگ‌های واریسی بینی معمولاً بیش از یک درمان لازم نیست.

 

مراقبت های پس از لیزر واریس

آلوئه ورا برای خنک کردن هر گونه احساس ناخوشایند توصیه می‌شود. کرم ضد آفتاب باید استفاده شود یا از قرار گرفتن در معرض نورخورشید در ناحیه تحت درمان به مدت ۴ هفته پس از هر درمان اجتناب شود. از محصولات معطر، حمام و سونا باید تا ۱۲ ساعت بعد از جلسه لیزر واریس خودداری کرد.

 

لیزر واریس دور چشم و بینی در کلینیک واریس

ما با بهره‌گیری از بهترین دستگاه لیزر واریس حال حاضر کشور، درمان رگ های واریسی بینی و صورت را در یک جلسه و بدون درد و خونریزی با دقت کامل انجام می‌دهیم و مفتخریم که با بروزترین تجهیزات روز دنیا در خدمت شما همراهان هستیم.

 

"</p

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و تعیین نوبت ویزیت و لیزر واریس با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۲۵۹۱۷۸۷۸

5/5 - (8 امتیاز)